A Day Before Deliver

Salam alaikum...


Its 18th Dec today ! Tarikh di mana sehari sebelum mek beranakkan Aimy Amani :)


Nak recap la sikit..


Tahun Lepas•


Waktu asar macam ni mek ade kat Pasir Pekan, lepas hantar mertua balik rumah tok untuk majlis kahwen besan dia esok. Memandangkan mek rase penat, mek mintak dengan spouse mek nak balik awal sebab nak berehat ;) Pendekkan cite, pukul 11 malam air ketuban pecah and bermula la kisah mek nak melahirkan Aimy Amani. Korang boleh baca kisah mek beranak kat entry Safely Delivered.


Tahun Ini•


Waktu Asar orang belanja minum petang :) dengan ade adik Amani dalam perut yang menemani


Korang minum petang ape je hari ni?


Sekian...

16 comments

  1. lama tak singgh sini.. sihat ke mek and bb.. mudah-mudahan sihat selalu.. best lahh ada orang belanja.. makan cicajh sekut dengan milo jer ni hii

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah sehat :) hihi, rezeki wani dapat orang belanja. semoga dia dimurahkan rezeki lagi aminn. :)

      Delete
  2. Bestnya ada orang belanja minum petang. Nampak sedap tu. Suka sangat makan kat kafe gini :D

    Mudah mudahan dipermudahkan kelahiran mek :) Sekarang makan apa yang dihajati dulu. Hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la siqah. makan je ap yg dpt and teringin mkn ni. nnt kena pantang 40 hari tk nk bukak entry blogger yg cite pasal makan. hahahah

      Delete
    2. Hahaha. Jangan lupa singgah blog siqah eh. Kiki

      Delete
  3. selamat bersalin. semoga mendapat anak yg soleh/solehah. Aamiin...

    ReplyDelete
  4. semoga dipermudahkan urusan. salam kenal

    ReplyDelete
    Replies
    1. thx ana :) insyaAllah dipermudahkan semuanya :)

      Delete
  5. sedapnya...kiranya dh 1 tahun la umur baby tu kan..semoga menjadi anak solehah dan berjaya serta dipermudahkan urusan didunia dan akhirat

    ReplyDelete
    Replies
    1. thx kak zy :) insyaAllah menjadi ank yg solehah :)

      Delete
  6. Best aimy amani dapat adik lagi. Smga sgala urusan dipermudahkan

    ReplyDelete
  7. salam..
    hai ayuni.yaya singgh smbil follow blog awk #128
    slmt bkenalan ^_^

    ReplyDelete
  8. wow hari ni bitrthday Aimy Amani .. moga jadi anak soleha Amani :) mesti Amani x sabar tgu adik dia.. bestnya ade blja.. emmm ptg td makn biskut gery :P hihihi

    ReplyDelete
  9. Semoga Mek dan baby sentiasa sihat walafiat.
    Heppy 1st birthday Aimy.

    ReplyDelete
  10. Eh mek expecting ke? Tahniah, mek! Alhamdulillah murahnya rezeki... Jaga diri baik-baik ya. Maafla lama tak singgah sini..

    ReplyDelete