Tamat Sudah 2016

Salam alaikum...


Berakhir sudah 2016 ! semestinya semua dah sedia dengan azam baru kan?


Bagi mek, setiap hari kita perlu ada azam baru. Azam tu ape yang kita nak, betul tak? Jadi setiap azam kena gaul dengan usaha dan doa baru kita dapat satisfaction tu :)



Untuk diamalkan setiap hari, selepas setiap doa. Semoga kita dapat petunjuk dalam apa yang kita usahakan.


So dengan nak masuknya tahun baru ni, mek takde letak harapan tinggi sangat. Semoga ape yang mek buat dipermudahkan semuanya. Biar lapang hati sentiasa dan setiap ibadah yang mek buat diterima.


Mek harap korang pun dipermudahkan segala urusan :)



Tahun baru sambut dengan penghantaran kalendar baru :) oh, korang yang masuk list mek pun akan dapat jugak. Tehee !


Selamat tahun baru 2017 !


Sekian..


11 comments

  1. Selamat tahun baru mek..
    Semoga impian mek untuk 2017 akan tercapai..

    ReplyDelete
  2. Sma la kita.. Insyallah smoga urusan kita smua d pmudahkn.. Amin =)
    Happy new year

    ReplyDelete
  3. Selamat tahun baru mek. Semoga dipermudahkan segala urusan.

    Ada kalender lebih x?heee.

    ReplyDelete
  4. Selamat tahun baru Mek. Selamat maju jaya dan menyambut baby baru, hihi

    ReplyDelete
  5. selamat tahun baru ^^

    singgah sini
    http://syahirahvaliant.blogspot.my/2016/12/contest-menangi-percutian-ke-suria.html

    ReplyDelete
  6. Selamat tahun baru mek.. Macam banyak keja je mek.. πŸ˜€

    ReplyDelete
  7. Selamat tahun baru mek. Moga tahun ini lebih baik dari sebelumnya :)

    ReplyDelete
  8. Selamat tahun baru mek :) Semoga semuanya dipermudahkan untuk mek dan keluarga :)

    ReplyDelete
  9. selamat tahun baru mek.. semoga segala urusan dipermudahkan.. tulah azam tak payah tunggu thn baru :)

    ReplyDelete
  10. ari ni 12hb.
    sempat lg kot aida wish happy new year kat sini :)
    kelanedar???? menarik nyer... rajin mek.

    ReplyDelete