Random Sunday, Iftar Dataran Perbadanan Putrajaya

Salam alaikum..

Salam 10 Ramadhan akhir.
Semoga kita dapat mengejar malam agongNya :) InsyaAllah..

Minggu lepas cuti Nuzul so dapat la peluang untuk iftar dekat Putrajaya. Meriah. Seronok dapat pengalaman cam tuh.

Sebelum bukak pose tu, mek duk snap snap pic Aimy dengan papa dia.

So, ini yang mek dapat. Mek cuba olah dalam bentuk cerita ye.


Aimy : Mummy, camera tu dah on ke? Its ok now?

Mummy : Okei bie. 1 2 3 ... action!


Aimy : Sayangggg, aku kau lukaaa. Aku kau lupaaa. tanpa kau sedarrrr...

Papa : Cukup la bie.


Aimy : What! NOT YET! wait papa, wait!


Aimy : I said WAIT papa!


Aimy : EEEEE, tak dengar orang cakappp. Tarik telinga ni haaaa.

Papa : *redha*


Sekian..

22 comments

  1. Replies
    1. Assalamu alaikum wr wb,,senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman2 melalui room ini, sebelumnya dulu saya adalah se orang TKW yg bekerja di kilang selangor malaysia, dan secara tidak sengaja sy lihat comentar pak Ramli dari singapur di internet tentang pesugihan dana hibah AKI SYEH MAULANA yg telah membuatnya sukses, saya pun coba buka situs pesugihan AKI SYEH MAULANA Di Website/situnya dan lihan no tlp aki, Saya pun langsug hubungi aki dan Semua petunjuk AKI saya ikuti dan uang RM 200 ribu yg sy minta benar benar terbukti dan semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha, kata kata beliau yang selalu sy ingat setiap manusia bisa menjadi kaya, hanya saja terkadang mereka tidak tahu atau salah jalan. Banyak orang menganggap bahwa miskin dan kaya merupakan bagian dari takdir Tuhan, Takdir macam apa? Tuhan tidak akan memberikan takdir yang buruk terhadap kita semua, cobaan yang Tuhan berikan merupakan pembuktian seberapa kuat Anda bertahan di dalamnya, Tuhan tidak akan merubah nasib Anda jika Anda tidak berusaha untuk merubahnya. saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui Ritual Penarikan Dana Hibah AKI ZYEH MAULANA saya Bisa sukses, Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, AKI ZYEH MAULANA Banyak Dikenal Oleh Kalangan Pengusaha Dan Artis Ternama Karna Beliau adalah guru spiritual terkenal di indonesia, jika anda ingin seperti saya silahkan Lihat No Tlp Aki Di website/internet ~>KLIK DISINI<~ Wassalam

      Delete
  2. comelnya si kecik. gegirl memang suka buli papa kan? hehehe

    ReplyDelete
  3. Hehehe.. Comel.. Last sekali terus tarik telinga 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhaha. tarikkk. sbb tak dengar cakap..

      Delete
  4. Kita ada pergi gak bukak posa kat dataran putrajaya ni tauuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo. best jugak kan? sebab open air gituu. yg lecehnya kena masak tu lerr --'

      Delete
  5. hahaha..so cute ! pandai akk wt dialog

    ReplyDelete